Angel161023 ben şuan 37+4 üm. Gebeliğimi öğrendiğimde 4 haftalıktı. Beta değerim 30 du 🥹 Doktorum 10 gün sonra gel dedi folik asit kullanmaya başla dedi. 5. Haftasında gitmiştim görmüştüm, 7. Haftada kan testlerini yaptırıp kalp atışını dinlemiştik🙏🏼