36 haftaya girdim nerdeyse son bir haftadır dizimin altından itibaren şişlik var, normalde tansiyonum hep düşüktür ama yine de tedirgin oluyorum acaba tansiyon mu çıkacak diye böyle bir durum yaşayan var mı normal mi bu şişlikler? Ayaklarım da yanıyor geceleri