Sevgili anneler merhaba tam 2 ay önce sezeryan doğum yaptım 25 günde kanamam tamamen bitmişti ama 2 haftadır kahverengi lekelenme yaşıyorum ama 1 veya 2 gün sürüyor ve çok az regl ağrısı gibi ara sıra karnım ağrıyor nedeni ne olabilir böyle bir durum yaşayan var mı?