Malesef gebelikte çok yaygın bi durum, acısı için aile hekiminiz bile krem reçete edebiliyor boşuna o acıyı çekmeyin gidip söyleyin fakat beslenmenizi düzenleyip kabız olmamanız lazım tekrar yaşamamak için.. Evde zeytinyağı veya vicks merhem varsa geçici olarak rahatlatacaktır, geçmiş olsun 🙏🏻