keremtahamom_ Bir doktor dinlemiştim. Bazı bitki çayları rahmi kasıp gevşettiği için düşüğe sebep olabiliyor evet, ama bu videomu dinlemeden önce 1 bardak içtiniz diyelim hemen düşük olmaz tabiki dedi.Bu da onun gibi. Bir şeyi yemeyi içmeyi çok abartınca zararlı oluyor. Bir defa yemişsiniz takmayın kafaya. Size öyle her şeyi ye, bir şey olmaz diyenleri de dinlemeyin. Onlara olmadı diye başkasına da bir şey olmaz diye düşünüyorlar ama yanlış. Sağlıklı beslenin ama her şeyi de çok kafaya takmayın.