Ebru_57
Rabbim sifanizi versin insallah uzulmeyin umudunuzu ksybetmeyin sabir en guzel ilac bizim esimle hicbir sorunumuz olmadigi halde 7.5 yil cocugumuz olmadi doktorlar bile sadiriyordu bukadar sagliklisiniz ve olmuyor diye sonra gercekten hic beklemedigim bi ay nucizemin beni sectinizi ogrendim hep sabrettik teslim olduk olnasaydi evet bazen hormonlardan uzuluyordum ama bi yandanda herkes cocuk sahibi olmak zorunda degil annesiz babasiz birsuru cocuk var sahipleniriz diye dusunuyordum bide son zsmanlarda bu dunyaya cocuk getirmek pek akil isi gibi gelmiyordu ama esim cok istiyordu o yuzden hic vazgecmedik bi sorunumuzda olmadigi icin tedavide olmuyorduk ama cok dua aldik sevdiklerimizden Rabbim onlardan razi olsun cunku kimin duasinin kabul oldugunu bilemiyoruz insallsh Rabbim hakkinda hayirlisini nasip etsin ve bu duyguyu sanada tattirsin 🥰