Aslicetin İnstagramda birisi tahmin yapıyordu ücretliydi dedim bir deneyeyim en fazla ne olabilir neyse kadın erkek diye kesin tahminim bu yanılmam dedi kese şekline göre yorumluyorum işte bilmem ne bilimiyle hesaplamasıyla falan da filan da sonuç kızım oluyor doktoruma sordum ben bile 16. Haftada zor gördüm kesenin şekli hiçbirşeyi ifade etmez dedi bebeğin yerleşmesine göre kese de şekil alıyor dedi