-Yasar-123 İyi akşamlar. Doktorum beş gün boyunca günde iki defa letuyu kullanmami önerdi. Letu kullanip sonrasında gebe kalanlar var mi
kressida Pcos yüzünden letrasan kullandım, sonrasında çatlatma iğnesi ile 31 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim :) Tek seferde pozitif sonuç aldık, darısı sizin başınıza 🙏🏻
alyamm_33 kressida merhaba peki öncesindeyim yumurta tembelliğiniz var mıydı bu ilacı kullandınız işe yaradı
kressida Nur2025 pcos tanısından sonra birisi 16mm diğeri 12mm olması lazım ama bir ay bekledi doktor kendiliğinden büyür mü diye, büyümeyince de reçete etti çok hızlı oldu yani dilerim isteyen herkese nasip olur 🙏🏻
kressida alyamm_33 pcos yüzünden yumurtalarım döllenecek boyuta gelmemişti, tembellikle ilgili bir sorun yoktu aksine çok fazla yumurta olduğu için kullandım ben
Aabbccc -Yasar-123 aşılama öncesi kullanmıştım yumurtalar büyüdü çatlatma iğnesi yaptık ama gebelik oluşmadı
kressida Nur2025 hayır o yumurtaların büyümesini sağladı ilaç, çatlaması ve döllenmesi için daha büyük olmaları gerekiyor
CnsBes kressida merhaba ben de klomen kullandım dün bitti bugün yumurtalar 2tane ve 7 9 mm boyutlarında çok mu küçük kalmışlar işe yaramamış mi bu ilaç anlamadm
-Yasar-123 @“CnsBes”#p3032904 CnsBes klamen hiç kullanmadım bilmiyorum. Doktorunuz ne dedi? Ben yarın muayeneye gidicem bakalm ise yarayıp yaramadığını ogrenicem
kressida CnsBes evet malesef küçük kalmışlar, çatlama olmuyomuş büyümeden en az 16mm olması lazım diye biliyorum :(
CnsBes kressida doktor da çok mu stres yapıyorsun falan dedi yani ister istemez düşünüyorum haliyle napaym cuma günü yine gideceğim bakalım
kressida CnsBes Umarım en kısa sürede pozitif sonuç alırsınız 🙏🏻 Hiç stres yapmayın, pozitif düşünün inanın etkisi olacaktır bazen bu tarz forumlar can sıkıcı olabiliyor kendinizi sürece bırakmak en sağlıklısı 😇