tugba_2365 mrvkrbyk yeşil rengin detaylarda olması daha şık bence. Yoğunluk yeşilden olursa aksesuar seçimlerin kısıtlanır 2.secersen çok minnoş aksesuarlarla tamamlanir göz yorucu da olmaz
Meriva mrvkrbyk Merhaba 1. Takımı yakından gördüm çok güzel duruyor ama koyu bir yeşil odanızı karanlık gösterebilir ve ilerde yeşilden sıkılabilirsiniz. Bu takımın krem rengi çok daha güzel. Ve satıcı da en çok kremin tercih edildiğini söylemişti
mrvkrbyk si 25 bin si 22 bin Ben ahşap rengi hiç ama hiç sevmiyorum hanımlar eminim aldıktan sonra ikincisini çok sıkılcam o yüzden sanırım tercihim 1. Den yana olacak
mrvkrbyk Meriva merhaba evet kremi de yeşili de yakından gördüm bende ama gördüğüm an bu yeşil rengine bayıldım kremi hiç düşünmemiştim bile bide bebek odası biraz daba renkli dursun istedim sanırım
Beeyzanurr mrvkrbyk bebemoda ben de oradan düşünüyordum piyasaya göre uygun diye ama şikayetleri fazla
Beeyzanurr Beeyzanurr ay çok özür dilerim karistirmisim baska bir siteyle az kalsin haklarina girecektim cok pardon