Arkadaşlar merhaba aylardır geçmeyen bir kasık ağrım var kadın doğuma gittim kist yok dedi idrar tahlili verdim idrar enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanıyorum henüz bitmedi ama geçecek gibi durmuyor doktor geçmezse ortapediye yönlendirdi sizce ne olmuş olabilir hamilelik de yok yumurtlama takibi yaptırıyorum kafayı yiyeceğim kalçama bacağıma belime vuran bir ağrı var fıtıl yok gibi dedi doktor genel cerrahiye de gittim anlamıyorum Allah rızası için bilen fikri olan yol gösteren olursa çok sevinirim 🌸🫣