OsmanEge_12 Hanımlar civilde sürkli bakıyorum fiyatı da iyi gibi sizce yeni doğan için pişik kremi yada şampuanı kulanılır malum diğerleri çok pahalı
_tuuggcce_ OsmanEge_12 evet, kullanılır. Ben ilk ondan aldım sonradan değiştirdim. Ama değiştirmemin sebebi kötü olması değil. Ondan daha güzel ürün olması 🫠
AzcikMantikliOlun OsmanEge_12 sebamed yerine kesinlikle mustela öneririm. Sebamedin içeriği de çok güvenilir değil.