zyrls Doğum yapalı 3 gün oldu. İki memeden 20şer dakikadan toplam sağım 10-15 ml civarı. Bebeğimin emme refleksi güçlü ancak sütüm olmadığı ve memem küçük olduğu için emmek istemiyor 😥 😥 Süt arttırmak için neler önerirsiniz?
Brn_cnn zyrls imkan buldukça uyumak. Cidden en çok süt yapan şey o. Ve günlük 3litre ve üzeri su içmek. Bir de sütüm yetmiyor düşüncesine girince içinden cikilmiyor ve o da çok etkiliyor. Onun dışında ben tahin helvası yiyorum küçük küçük kesip saklama kabına koydum gün içinde gidip gelip arada ağzıma atiyorum hele gece emzirmelerinde acıkınca Cok iyi geliyor😂 ve bestlak damla kullanıyorum.
Basakhilal zyrls bestlak damla kullandım ben iyi geldi. Zaten emdikçe artacaktır. Onun dışında dut kurusu çayı yapabilirsin. Hurma, bulgur, dereotu da süt arttırıyor. Mutlak bolca su iç
_tuuggcce_ zyrls dereotu, bulgur pilavı, hurma, kuru incir, tahin helvası, bol su tüketimi süt yapıyor. Streste yapma en önemlilerinden biride bu canım
AzcikMantikliOlun zyrls Zihninizi berrak tutun, stres yapmayın. Her emzirmeden önce memenizi ılık suyla yıkayın. Bol su tüketin. Emzirmeden evvel bebeğinizin sakin olmasına özen gösterin. (Ağlayan bebeği memede sakinleştirmeye çalışmayın bu sizi strese sokar) Beslenmenizi ihmal etmeyin.