Neslihankrhmt Adetim 5 gün geçti dün gebelik testi yaptım negatif, korunmasız ilişki 2 kez oldu birisi adetin arkasından diğeri adetin 18-20 günü gibi oldu ama hamile olduğuna ihtimal veremiyorum neyden dolayı olabilir anlamıyorum kan versemmi
Elifinannesi5454 Neslihankrhmt blkı gec dollnme olduysa teste cıkmayabılır kan verın en azndn kesn sonuc alırsnz
sekerinannesi_ Neslihankrhmt Geç döllenme olduysa çıkmaz yaptığınız testte. Benim adet gecikmesinin 5. Günü kanda bile çıkmamıştı.
Neslihankrhmt sekerinannesi_ kaçıncı gün versem acaba bebek düşünüyoruz ama bu aydan sonra ovulasyon testi kullanmayı düşünüyodum pcos var ama bilemedim
sekerinannesi_ Neslihankrhmt Valla benim çok değişik bir durumdu. 5. Gün kanda çıkmayınca zaten yoktur dedim. Söktürücü kullanmak istemedim 10 gün sabah akşam soğan suyu içtim. Hatta o sırada çok az bisey kanamam olunca çok sevindim ama yine sökülmedi. Tam Söktürücü alacaktım eşimin ısrarı ile gittim test yaptırdım 22.günde beta 99 çıktı. 22 gün gecikme ile bile betam çok düşüktü. Ama şükür bir sorun olmadı. Şimdi 37.haftaya girmek üzereyim. Biraz daha bekleyin bence kan testi verirsiniz bi 10 gün olsun toplam gecikme. Bu arada bende de pcos var. Geç döllenmeye etkisi bir hayli fazla.
Neslihankrhmt sekerinannesi_ yaa ne güzel olur inşallah 🥺 4 ay önce bebeğimi kaybettim ona klomen ile hamile kalmıştım şimdi nasıl olur bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah
sekerinannesi_ Neslihankrhmt Çok üzüldüm. İnşallah bu defa hayırlısı ile hamile kalıp sağlıkla alırsınız kucağınıza🙏🏻🙏🏻🌸