Tugba3434 Merhaba ben hamileyken doktoruma bu konuyla ilgili soru sordugumda yuzustu yatabilirsin ama zaten karnin buyudugu zaman istesende yatamazsin bir karpuzun ustunde uyuyor gibi hissedersin demisti amnion sivisi icinde bebege birsey olmazmis yuzustu yatarsak ama bende 16. Haftadan itibaren yatmamaya baslamistim artik birde sadece solunuza yatmaniz gerekiyor sirtustu yatmakta zararli cunku hamilelik ilerledikce buyuyen rahim annenin omurgasi baski yaparmış ağırlığın kalbe giden damarlara baskı yapması sonucunda kalbe dönen kanda azalma yaşandığı bu nedenle tansiyonun düşmesine neden olduğunu ve bebegede kan akışının az gittiğini söyledi