Almi3434 21 haftalık hamıleyım hasımın sol şakak tarafını özellikle akşam saatlerinde birşey sanki sıkar ya öyle oluyor sonrasında damar atıyor ağrıyor sol koltuk aktı ağrısı sa var yaşayan varmı ılk gebelıgımde böyle bırsey yaşamamıştım
Almi3434 Elhayal bazen sol tarafı ağrıyor ama ben zaten beloc kullanıyorum çarpıntım olduğu ıcın doktor verdi ekg ıle baktı kalbimde bısı gırmedı nabzım çok yukseldıgı Icın beloc verdı