Kiwitoveannesi Handeee1 bayby Wind aldım ben oğlumda onu kullanıyorum baya büyük içi trendyoldan almıştım uyguna
sekerinannesi_ Handeee1 Amazondan iniuniu marka aldım aşırı memnunum. Her şey fazla fazla sığıyor içine
aslhnkrts9 Handeee1 ben yıllar önce kısa seyahatlerde güzel ve kullanışlı oluyo diye e bebekten bi çanta almıştım 4 yıl oldu hala taş gibi duruyo kız olursa onu kullanmayı düşünüyorum erkek olursa trendyoödan bi model beğendim onu almayı düşünüyorum
-Annem Handeee1 Çok güzel bir çanta bir sürü gözü var ve geniş 🙅🏼♀️ Ben bu model tercih ettimm BABY WİND 👜
_tuuggcce_ Handeee1 marka önerisi yapmayayım ama sırt çantası gibi olanlardan al bence. Bebek kucaktayken sırta takmak iyi oluyor. Kola asılanlar zor olur bence bebek kucaktayken