Ecemnm ben de 21 haftalığım. Dün kasılmam vardı karnım ağrıyordu acile gittim bana da alttan muayene etti. İlk başta eliyle rahim ağzına baktı açılma var mı diye. Muayeneden sonra lekelenme olabilir korkma dedi. Sonra ultrasonla baktı nstye bağladı sıkıntı yok dedi . Eve gelince biraz lekelenmem oldu. Benim de canım çok sıkıldı bu muayeneye . Evet çatı muayenesi bu. İlk gebeliğimde doğum sırasında ilk kez bakılmıştı. Bebeğe zarar vermez diyorlar ama insan tedirgin oluyor.