Elfsrkn Lütfen başına gelen bilgisi olan yazabilir mi. Avrupadayim şuan hastaneye de gidemiyorum Perşembe Türkiye’ye geliyorum ama bugün pembemsi akıntım oldu doktorumla iletişime geçtim normal dedi ancak çok korkuyorum