AAaaEE Hanımlar 13 haftalık gebeyim. Yaklaşık 3 haftadır belimde ve kalçamda aşırı ağrı var. Ayağımı basarken aşırı ağrıyor. Sırt üstü yatarken de sırt ağrım oluyor. Tüm tahlilleri yaptırdım hiçbir eksiğim yok. Yaşayan şifa bulan oldu mu ?
eminebzkrtt AAaaEE bu haftalarda bende de olmuştu normal yani dinlenince geçiyordu ekstra bir şey kullanmadım
Selcanunal2004 AAaaEE canım bende 20.haftada aynı ağrıları yaşadım Doktorum magnezyum verdi 1 haftada kesildi iaka gibi Ayağımın üzerine basamaz olmuştum