Evet, çok hızlı büyüyorlar. Fazla fazla almaya gerek yok. İçine zıbın alın atlet oluyor ya çıtçıtlı onlardan yenidoğan 6 tane falan yeter. 3 aylıkta 6 tane falan alın. Yenidoğan kıyafetide 5-6 tane olursa yeter tabii kaka geçme durumu olabilir. Kakaları sıvı çünkü. Sürekli çamaşır yıkanabiliyor. Yıkamam sürekli derseniz eğer daha fazla alın. Ama normalde yeterli. 2 yelek, hırka yeter dönüşümlü giyer. Çorapta fazla almayın. 3-6 aylık 10 takım yeter. 3-6 aylık takımı 3-4 aylık olana kadar giyer. Biz 1,5 aylıkken 3-6 aylık giyiyorduk. Şu an 3 aylık tam oluyorlar. Hatta bazı takımları küçüldü bile. 1 tane denemelik 6-9 aylık aldım o da oldu üzerine. Tabii böyle diyorum ama her bebeğin gelişimi farklı onu da unutmamak lazım. Sadece hiçbir şeyden fazla fazla almamak lazım. Ne kıyafet, ne bez.