Herkese merhaba,
Bugun şeker yüklememi yaptırdım.bence herkes yaptırmalı.25. Haftada 9 kg aldığım için ve bebek kilosu 14 gun bebek boyu 18 gün önden gittiği için doktorum şeker olabilir dedi.
75lik şeker yüklemesi yaptırdı.
Aç ve susuz olarak önce açlık şekerim alındı.sonra 5 dk içinde içtim.1 saat sonra tokluk alındı.Kanım alındıktan sonra koltuktan kalkamadım.Birden kusmaya başladım, 3-4 kez kustum. Midemdeki safra suyunu çıkardıktan sonra rahatladım.yerimden hic kaldırmadılar.tansiyonumu ölçtüler 8-5 çıktı.
Ayaklarımı yukarı kaldırıp uzandırdılar.inanılmaz bir baş dönmesi ve sırtım buz gibi terledi. hemsireler gerçekten cok ilgilendi hatta birinin eline kustum.sinirimden aglayacaktım. Doktoru aradılar hemen.kustugum için 2. Tokluk ölçülmeyecekti.doktorum tekrar yükleme yapmak istemedi. Tansiyonum 45 dk gecmesine ragmen normale dönmedi.Eşim bir sandviç aldı onu yedim sonra tekrar ölçtüler.8-6 çıktı bu sefer.gün boyu kafam yokmuş gibi gezdim. Zaten sürekli oturdum uzandım eve gelince.kendime aksam yemeginden sonra geldim diyebilirim.
Sonuç:
Açlık:84 ref:110
Tokluk 154 ref:184
Doktor şeker olmadığını söyleyebiliriz dedi.beslenmene yine de dikkat et dedi.boylarımız uzun oldugu için genetik olabilecegini söyledi.
Şöyleki ben o içeçeğin 2 baklava ya da 7-8 kaşık pirinç pilavına eşdeğer olduguna inanmıyorum.
Doktor bana bu kadar şekeri vücudumun kaldıramadığını söyledi.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu, paylaşımlarınızı bekliyorum.