miniksevdamm İyi akşamlar arkadaşlar şuan 19. Haftadayız 14. Haftada %90 erkek dedi 18. Haftada kesin kız dedi özelde aynı doktorum. Bir oğlum var bende kız eşyalarına çok hevesliyim kız için bir şeyler almak istiyorum tutamıyorum kendimi kaçıncı haftada kıyafet aldınız? Ne zamana kadar dayanmalıyım?😂😂
Beeyzanurr miniksevdamm ilk öğrendiğim andan beri unisex olan şeyler aldım. Her sey asiri Zamlaniyor.
YigitPoyrazMomm miniksevdamm cinsiyeti bilmeden hem kız hemde erkek için kıyafetler aldım mağlum her geçen gün zam üstüne zam 12 haftada kesin erkek dediler çevrem sonra 17 haftada gittim doktor erkek gözüküyor dedi sonra detaylı beklemek tek çare kaldı 24 hafta da detaya yetiştim orda da erkek diyince doktor tamam dedim babasından bitane daha geliyor hazırlıklara hemen başladım şimdi ise doğumasına bekliyoruz minik adamım 36+2😊🌸❣
miniksevdamm Beeyzanurr unisex gerçekten çok mantıklı. Ben oğluma herşeyi (kıyafet olarak) mavi almışım şimdi en baştan almam lazım herşeyi.
Beeyzanurr miniksevdamm evet ben bir de alt acma bezi ve organizatörü, nebülizatör, emzirme minderi, düz kafa minderi, süt pompasi vs tarzi ihtiyaclari da aldım kenarda dursun diye
miniksevdamm Beeyzanurr evet iyi düşünmüşsünüz. Bu tar şeyler ilkinden kalan var bi kıyafetimiz eksik onuda pembe cicili bicili almak için. Beklemem gerekiyor galiba
miniksevdamm YigitPoyrazMomm sağlıkla gelsin inşallah 🥰 bi abimiz olduğu için bunuda tam cicili bicili istiyorum detaylıyı beklemem lazım galiba zor olsada😂
YigitPoyrazMomm miniksevdamm ya gonlundeki kabul olur inşallah🐣🙏 amin inşallah canım sağlıkla gelsin🌸