Meryembozkurt46 -syma1 06.11.2023 de gitmiştim 20000 olduğunu söylemişti dokturum bende cok fazla dedim ama ilk dogumumu orda yaptım aslen buralı degilim başka hastane bilmiyorum devlet hastanesinede randavu almak cok zor bir kere aldım dokturunu begenmedim cok sert sürekli insanları azarlıyordu başka doktura da gitmedim
-syma1 Minikkalbiiim1 Minikkalbiiim1 Medline Güzelyalı Ortadoğu bile 20 bin Bunlardan iyi bir hastane olduğunu sanmıyorum medicalparkın Bence doğumu abartmışlar
Meryembozkurt46 Minikkalbiiim1 06.11.2023 de gittim en son bende sordugumda dokturum 20000 dedi bende fazla dedim ama yardımcı olurum size doktur indirimimi kullanırız dedi sagolsun
Minikkalbiiim1 -syma1 aynen bende öyle düşünüyorum aslında sırf bu yüzden şehir hastanesini düşünmeye çalışıyorum doğum için 🙃normalde medikalparkta takipliydim ama fiyatı çoook arttı
Minikkalbiiim1 Meryembozkurt46 hangi doktor sizinki? Birde kaç bin indirim oluyor doktor indirimiyle bilginiz var mı?
Meryembozkurt46 Minikkalbiiim1 yani herkeze yapıyormu bilmiyorum bir arkadaşım sormuş artık kalktı demiş bize %20 dedi doktur erkan bey
Nesillllllll Maalesef , İstanbul’da bu şekilde diğer illeri bilmiyorum , doğuma bir iki hafta kalasıyla fiyat sabitlemesi yapıyorlar ben itiraz ettim eski fiyattan sabitlediler artık
Mercimeek asell13 kötü şeyler yaşadık biz maalesef o yüzden ben doktorumdan vazgeçtim başka bir doktora geçtim yoksa ferat erola gidiyordum