Cepvcivi2 33+1 günlük gebeyim 10 gündür kaşıntım var doktor karaciğere organlar baskı yapıp şişme yapıyor dedi yani kolestaz mı oluyor internette okuduydum onla ilgili pek iy şeyler yazmıyor kan ve idrarım temiz çıktı bugün nstye girdim ilk doktor ovadril verdi ilaçlarını kes bakalım onlarmı yapıyor drdi bebekle ilgili sorun olurmu acaba korktum doktora sormayı unutmuşum haftaya tekrar çağırdı kaşıntı için bakacak kızım vardı durmayınca unutmuşum başına gelen varmj acabaa 🙏🙏🙏🙏
Mertcanbusekarakaya Cepvcivi2 canım lütfen başlığı değiştirir misin kızlar yardım veya yardım diye başlık açmak yasaklandı yanlış anlama senin iyiliğin için diyorum Admin yazı paylaştı ya
BusraEda Y bende 34 um. Geceleri kollarım bacaklarım felaket kaşınıyor sanki her yerini böcek yemiş gibi. Ama derim tertemiz. Kzıarıklık bile yok. O tür bir kaşıntı mı seninki de
Omerhatice BusraEda bebege teskil edecegini sanmıyorum kuzum herhanhi ciddi bir rahatsizligin yoksa Kuzenimde senin gibi gebeyken hele sonlara doğru cok kasinmaya başlamıştı ama.hic bir sebebi yok sadece kasiniyolar Cok gecmis olsun 😊
BusraEda Omerhatice eşim de bu akşam yemekte diyor niye kaşınıyon kızım sen dedi 😂😂😂 Dedim pislikten galiba ajajsjalsks 😂😂 ayy diyor ya espri kaliten de çok düştü bu sıra dedi 😂😂 kaşınalım bakalım nereye kadar
BusraEda Cepvcivi2 gerçi benim çikolata türevine alerjim var. Ve acayip tükettim bu ay. Yedim içtim sürekli yani çikolatayı kakoyu. Ondan galiba benimki . doktoruna sordun mu sen
Cepvcivi2 Mertcanbusekarakaya sağol canım bilmiyordum bide kullanıcı adımı değiştirebiliyormuyum değişcem ama bulamadımm sağol 🙏
Cepvcivi2 sumeyyezumra çok kaşındığım zaman sürüyorum kaşıntıyı kesmesi için zaten azaltıyot kaşınmıyor sürdüğün yerler