Beklenen adet günü 25 kasım. 5 günüm daha var. Dün sadece peçeteye silince gelen kahverengi akıntım oldu ve kesildi. Dün test yaptım negatif. Bugün yine dayanamadım erken tespit eden gebelik testinden yaptım yine negatif. Belirtilerin hepsini yaşadığım halde negatifi görmek beni çok üzdü. Umutsuzluğa kapıldım çok mutsuzum. Bana umut olabilecek bir var mı? Aynı şeyleri yaşayıp sonunda pozitifi gören?