eymenimm05 Ben aklınıza gelebilcek tüm vitaminleri kullandım. Magenzyum demir folik asit d vitamini, balık yağı içeren elenetal. Tüm hamileliğim boyunca da kabızdım resmen. Ve bünyem kilo almaya aşırı müsait. Hamile kalmadan önce de azıcık abartsam hemen kilo alan biriyimdir. Ama 37. haftamdayım 5 kg aldım. Tek bi neden var 3litre su ve yürüyüş. İlk 3 ay bebeğe zararlı olmasın diye sağlıklı beslendim. Son 2-3 haftadır da şişkinlik yüzünden çok yiyemiyorum ama 4,5,6,7,8. aylarımda gerçekten çok yedim hamur işi aburcubur tatlılar vs aşırı yedim. Ama çook da yürüdüm tüm hamileliğim yürüyerek geçti. O yüzden kesinlikle bool yürüyün bool su için bunları yaprsanız cidden alınmıyor. Bizzat deneyimledim