Gkz Akşam 22.30 itibari ile suyum geldi. Şuan suni sancı veriliyor.sizden isteğim dua eder misiniz yavrumu sag salim kucağıma alayım.
Omerhatice Gkz rabbm sag salim kucagina almayi nasip etsin bende senin gibj doguma gitmistm ayni saatlerde ayni sebebden ve banada suni verilmişti 😊 o gun geldu aklima Allahim hayirli dogum nasip etsin 😊
Neylin RABBİM çok kolay ve rahat bir Doğumla saglıkla sıhhatle yavrunuzu dünyaya getirmeyi nasip etsin İNŞALLAH .dualarım sizinle .sizde bolca Fatiha okuyup onun gibi kolay Doğum yapabilmek niyetiyle Fatma anamızın ruhuna hediye edin lütfen .birde daha önce burda bir arkadaş Yazmıstı kısmet olurda o günü görürsem kendim için aklımda tlfdan Meryem suresini acın ve dinleyin ,rahimin açılmasını hızlandırıp kolaylaştırıyormuş 🙏
Gkz Herkese teşekkür ederim.saat 14:05 itibarı ile Yasin Talha mi kucağıma aldım. Darısı bekleyenlerin başına