Yenianne-38 38+5 bugün kontrolde doktor doğum kanalına gitmiş dedi. Doğum kanalına girmesiyle başı aşagıda olması aynı şey mi
Gizemesra derindemir34 Yenianne-38 aynı şey değil canım benim de doğum pozisyonundaydı oğlum ama doğum kanalına inmediği için mecburi sezeryan oldum
derindemir34 Aynı şey değil baş aşağıda olup kanala girmeyen bebekler var. Benimki gbi haftalardır baş aşağı ama kanala girmedi henüz girse zaten doğum başlıycakkkkkk umarım kızım yolu bulur da girer artık 40+1 den selamlar 🚀😁
Yenianne-38 derindemir34 geçen hafta başı aşagı da dedi bu hafta kanala girmiş dedi o zman doğuma daha çok yaklaşmış oluyoruz