Asuala Benim 38+3 de hem benim tansiyonum yükseldiğinden artık hemde bebeğin kalp atışlarını yüzünden sezaryan olmuştum. Her soran kişilere de spinal istediğimi söyledim, eğer sezaryana dönerseniz bence spinal isteyin derim bebeğin doğduğu anı görüyorsunuz ve ben fotoğraf çektirmiştim güzel bir anı olmuştu, 3 ay sonra nasipse ikinci içinde aynı planlarım var ☺️ kendine gelme açısından da güzeldi saat başı çay kahve dönüştürerek içtim ağrım olmadı, gaz ve büyük tuvalete çıktığım için ertesi gün çıkışım olmuştu şükür, sık sık yürüdüğümden de ağrılarım minimuma inmişti 2 güne sadece eğilip kalkamıyordum direkt. Spinal için konuşuyorum sıcak su torbası olmalı bence omuzlarıma koymuştum ağrılarım olduğu için ve uyuşuk olduğum için sonda takma, karına ağırlık olsun hiç hissetmedim. Ve doğuma girmeden hem telefondan dua açmıştım hem ben zikir çekmiştim, ve hep pozitif düşünceyle girdim. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin