Sarigelin Merhabalar 9 buçuk 10 haftalık gebeyim. Bugün drmuz kalp atışına göre kız olabilecegini söyledi. Doğruluk payı ne kadar oluyor bilginiz var mı acaba yada tutuyor mu bu tahmin
Elifinannesi5454 Sarigelin bunu bnde duymstm ama ne kdar aslı var yok blmyrm saglıklı sıhhatlı olsnlarda cnsyt onmlı degl valla
Ebru3439 Sarigelin benimde yüksekti kalp atışı bir kız bekliyoruz 🌸 inşallah sağlıkla gelir kız da erkekte olsa 👯♀️
Sarigelin Evet 140 üzeri olunca kız olma ihtimali oluyormuş:) altinda ise erkek diye okudum. Acaba aksini yaşayan oldu mu merak ettim sevinmeli miyim şimdiden ya:))
Yarenfurkan Sarigelin benim de ilk zamanlar 173 falandı daha sonra düştü en son 143 felandı diye hatırlıyorum ama bebeğim erkek 6 aylık hamileyim
Sarigelin Yarenfurkan bugün doktorumuz öyle deyince sevindim ama hemen de unutlanmak istemedim bende 🤭🤭 maşallah size♥️