Bende iki kere yaşadım lekelenme 12. Haftaya kadar progestan kullandım, dinlen ev işi yapıp ağır kaldırıp kendini yorma demişti 3 ayımız yatmatla geçti ama iyiyiz şükür 7 ay olmak üzere 🌸 sende içini ferah tut aksatma progestanı stres yapma her şey güzel olacak 🤲