e_blue_sky_a ms_annisko_ ben hiç duymadım çevremde, genelde sezaryen dendi ise yani zorunlu sezaryen, hep oldular
sevcan_35 ms_annisko_ benim ablamın zorunlu sezeryan olacaktı ilk çocuğu sezeryan olduğu için. Gün verildi ama gününden önce kanaması geldi hemen acilen yinede sezeryana aldılar
ms_annisko_ Çatı darlığı sebebiyle sezeryana yönlendirilen ama normal doğum yapanlar burda mısınızzzz
Sukrancinar-42 ms_annisko_ çoğu doktor yapmıyor çatı muayenesi bile asla sezaryen sebebi değil en azından denenebilir