Kızlar selam bugün 38. Hafta oldu bizim. Doktorum 35 de çatı bakmıştı gayet uygun demişti normal doğuma. Bugün tekrar hem alttan muayene etti hem de çatı baktı. Rahim ağzın zırh gibi kapalı vs dedi. İşte normal doğum zor gibi açılmamış hiç vs dedi. Sezaryen seven bi doktorum var. Bu rahim ağzı benim bildiğim doğumdan 2-3 gün önce açılmaya başlamıyor mu. Yani örneğin 39 40. Haftalarda normal doğjma gitmez mi. Tribe girdim bu işin doğrusu nedir. Tecrübeliler yazabilir mi