Merhaba ben cihaz aldım şeker ölçümü yapmak istiyorum ama pek bilgim yok her gün sabah ve akşam mı yapmalıyım ? Değerler kaç olursa normal oluyor ? Bi de diyelim akşam yemeğini yedik 1 saat sonra ölçüm yapıcam onu biliyorum ama o arada bir şey yersem etkiler mi ? Bir de sabah kalkar kalmaz mı yapılmalı yoksa kahvaltıdan hemen önce mi ? Cevaplarsanız sevinirim teşekkürler ❤️