Kızlar ben yeni hamileyim tüp bebek doktorum Progestan fitil verdi kullanıyorum kullanıyorum ilk kullanmaya başladım 3 gün sonra idrarda yanma ve kasıklarım agrımaya başladı şaşe toz içtim önce gece yatmadan o iyi geldi geçti ama ondan 2 gün sonra yine idrarda yanma vs oldu bu sefer antibiyotik içtim şimdi antibiyotik bitti yine idrarda yanma, vajinal kaşıntı ve karnımda agrı başladı bu fitil enfeksiyons sebep olabilirmi bu durumu yaşayan varmı yoksa sadece bendemi oldu. Acaba başka bişeymi bilmiyorum antibiyotik te kullandım o sırada sıkıntı olmadı ama bırakınca hemen geri başladı bu durumu yaşayan varmı acaba yarın doktorumu aricam yine de ama sizlerede sormak istedim bendemi sıkıntı var acaba 😔