bademommss__ Kızlar yaklaşık 15 dk önce sol kasıgıma cok şiddetli bir ağrı girdi regl agrisi gibi sag kasıgımda bir sey yok bu dogum sancısı olabilir mi ilk gebeligim korkuyorum🥲
ikranurkutay bademommss__ benimde ağrılar oluyor 30+1 im şuan bebeğin ayaklari o sebebdende kaynaklana bilir
yenibebek95 Bende de aynı şey var vajinama da vuruyor hareketlerini çok zorlaştırıyor artık rahat yatamıyorum
yenibebek95 yenibebek95 ama benim hamileliğimin ortasından beri var sadece bu ara çok ağırlaştı sol bacağımı kaldıramıyorum