Minimalistanneee 31 haftalık gebeyim.. ve doktorum suyun çok fazla şekerli şeyleri şekeri tamamen bırakman lazım dedi.. kimisi erken doğum olabilir diyor 🥺 böyle bir durumla karşılaşan var mı ???
Gozdecaner Minimalistanneee gebelik şekeriniz varsa belli bir haftadan sonra bebeğe giden kan akışı sıkıntısından ötürü doğum daha erken olabiliyor ama gebelik şekeriniz yoksa gelişimi bebeğin normal ilerliyorsa genetikte olabilir sadece kontrol altında tutalım diyebiliyor doktorlar
sasha Minimalistanneee canım inanır mısın benim doktor da bana bugün suyun fazla, şekerli şeyleri bırak diyet lazım dedi.
Minimalistanneee Gozdecaner gebelik şekerim hakkında bilgim yok sürekli kan idrar veriyorum doktorum bu konuda uyarmadı ama suyumuzun fazlalığının azalması normale dönmesi için şeker tüketmemi yasakladı
Ozr42 Aynı haftadaymışız. Benimde 25. Haftada çıkmıştı yediklerime dikkat ettim 28. Haftada normale döndü. Şekerimde yok. Evet erken doğum riski ve kordon dolanması yapabiliyormuş doktorum demişti. Ama korkmayın bence çok sağlıkla zamanında suyu fazla olupta doğum yapan çok insan varmış. Benim annem beni doğururkende suyum fazlaymış.Benim erken doğum riskim var rahim ağzım kısaldı. Doktora sordum yaparmı diye herşey tetiklemiş olabilir dedi.
Suyldrmm Aynı seyı bana da söyledi doktorum şeker yüklemesi yaptırdım, suyun fazla dedı 28 29 dogarsın dedi şuan, 36 haftamdayım başka doktpra gittim tek doktora bakmayın siz
Minimalistanneee sasha Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕 dikkat ediyorum ama tamamen hayatımdan çıkardım desem yalan söylemiş olurum 🥺🥺🥺
Gozdecaner Minimalistanneee benimde suyum fazla doktorum şekerime baktı 95 105 cıktı tatlı serbest dedi istediğini ye ama meyve ağırlıklı dedi o yüzden söyledim ama tabiki çok sağlıklı bişey değil dikkat etmeniz daha doğru
Minimalistanneee Gozdecaner bende meyve yiyorum işte, ama doktorum çok aşırı şeker oranı yüksek meyvelere bile dikkat etmemi istedi 🥺