mom02636 çok şükür Rabbim herkese nasip etsin bende zaten ünsilin drenci var yani hep dikkat etmem gerekiyor şeker yüklemesi yaptrmak istemiyorum bu yüzden inşllah sağlıklı bir şekilde kucagıma alırım .. Bebek kilolu olur gbi şeyler söyledi ebe bende merak ettim sağlıklı olsun tosun olsun bşy olmaz inşllah