28-subat Belli bir haftayı doldurduktan sonra mı oluyor bu acaba , ya da doğum anında stres olunca mı oluyor , bu aralar bu paylaşımı çok görüyorum. Normal doğum beklediğim için de korktuğumu bir durum oldu. Benim dikkat edebileceğim bir şey var mı acaba ?
Mutlubebekannesi 28-subat benim doğumum çok zor oldu normal doğum yaptım bende kızımda kendi sancimla doğumum gerçekleşmedi suni sancı verdiler ve ben kendimi çok sıkmıştım ve kızım kakasını yemişti 1 hafta yoğun bakımda yatmıştı stresten oluyor