mucizem0111 Kesinlikle yaptırma benim görümcem yaptırdı aylardır adet göremiyo akıntı gibi yaşıyor sadece düzeni bozuldu benim kadın doğumcuma sorduğumuzdada neden iğne kullandınız ben asla önermem demişti yani doğum kontrol hapı kullanın ondan daha iyidir