Gamzedgn91 28 günde bir düzenli bi şekilde adet olurum bugün 35. Gün hala adetim gelmedi sabah test yaptım tek çizgi sizce gebelik varmıdır asla istemiyorum cok zor bi çocuğum var beni cok yıprattı bişey diyin lütfen