genelde oğlum çok hareketli olduğu zaman bi çit sesi geliyor ,ablam da yaşamış zamanında hatta yeğenim doğduğunda hareketleri esnasında aynı sesi duymaya devam etmiş ablam meğerse bebişin kolunu kaldırdığındaki eklem sesiymiş sonra zamanla geçmiş.Sizlerde yaşayan var mı merak ettim