Aysem35 biberon bende koydum ebem istedi , ama açıklama olarak ta şöyle yaptı biberonu süt gelmezse ya da yetmezse mama vermek için değil mamayı hazırlamak için istiyorum sadece sütün gelmesede bebeğini emzireceksin biz enjektör ile memeye mamayı damlatıcaz memeden geliyor sanacak bebeğin şeklinde açıkladı bi sorun isterseniz