hsns nesli5154 buraya sonucu resim olarak atarsanız yardımcı oluruz nereye nasıl bakmanız gerektiğini söyleriz bu şekilde ben bakarken benim de kafam karıştı en açık şekilde yazdım size siz fotoğraf olarak atın buraya ve e nabız sonucuna göre atın lütfen
nesli5154 hsns bunu bu şekilde baştan söylebilirdınız bu kadar tepki verecek bir şey yok ilk defa kan verdiğim için ne demek istediğinizi anlamadım bundada kötü birşey yok yani o kadar kaba konuşacak bir şey yaptığımı sanmıyorum
hsns nesli5154 amma uzattın ama değerlerini yazdım insan bi teşekkür eder çok karışık anlatmışsın anlamaya çalışıp yardımcı oluyorum hala yok şöyle yok böyle yardımda yaramıyo bazılarına
nesli5154 hsns Kim uzatti acaba yardımcımı oldun gülünç olma ya sen ne teşekkür edecem be sana kabaliğinami Allah ıslah etsin ne diyim
nesli5154 Kivircikkuala Çok saol canım negatif dedi doktor evet sadece hamilelikte kaç çıktığını merak etmiştim saol canım
tamamdanolmuss nesli5154 5 ve üzeri hamilelik sayılıyor. Hamilelik yokken değer 5ten küçük çıkıyor. Kese yaklaşık 2000 değerlerde görülebiliyor o da tahminen 5 haftalıkken falan oluyo o haftalara yakın burdan da anlayabilirsiniz
oznurtufenk tamamdanolmuss anlıyosunuz galiba bişey sorcam bende ben bugün gittim doktorum kese göremedi 4cm kist var dedi ölçtürdüm e nabız dan baktım 3083 çıkmış yarın tekrar gidicem görünür mü
1yenianne11 nesli5154 kuzum zaten orda net bi sekilde belli etmis ama dediğim gibi beta sonucundan kaç haftalık oldugun belli olmaz bana 2 3 haftalık dediklerinde 5 haftaliktim doktor kontrolü kese son adet tarihin bunlar çok önemli internette yazilan sonuclar doğruyu göstermiyor