Kubragnssvr63 Nur2516 alışveriş yaptınız mı acaba mini cityden bende bakıyorum da şuan ürünleri nasıldır bilemedim uygun güzel bir sayfa
Nur2516 Aynen Kubragnssvr63 Yiğenim almıştım zıbınlı takımlar pamuklu baya giydi sadece baskılı olanlar biraz zaman sonra baskı rengi gidiyor ama küçük kem kullanılır 1 yaşa kadar zaten hızlı büyüyor lar sadece zıbınları büyük almaya çalışın biraz
Medineuyanik Valla ben internetten pek bişey almadım acar mağazasından aldım bütün kıyafetlerini zibinlari da e bebekten aldım hepsinin de kumaşları çok iyiydi .