Saidhava_4343 Ben 35+4 teyim ultrasonda önde çıkıyor 36+3 diye sayalım dedi doktorumuz ikinci sezeryanim olacak bugün anesteziden gün almamı söyledi doktorum size de öyle dedi mi hiç erken mi olacak acaba benim doğumum
eminebzkrtt Saidhava_4343 bizim de uygulamaya göre 35+5 ultrasona göre 36+3 doktorum 35’i baz alıyor çok kafamı karıştırıyor benim de🥲 2.985 olmuşuz. Sancılarımız başladı nişanımız geldi. Şimdi bekliyoruz artık 🙈
Ayseemine25 Saidhava_4343 benimde 35+4 haftalık uygulamaya göre 37 çıkıyor. İki hafta önde geçen hafta gittiğimde 3 kiloydu. sezeryan için aksilik olmazsa 38 haftasını bitirmesini bekliyoruz. 12 aralığa gün verdi.
Saidhava_4343 Hahahh12 daha gün vermedi devlet hastanesine gidiyorum kan idrar tahlili EKG istedi anestezi doktoru görecek çarşamba günü
gamzee07 @Saidhava_4343 aynn canım benim 36 bir hafta önden gidiyor geçen hafta doktorum ayın30 alalım dedi bebişi bu hafta bida gitcem kesin olcak hayırlısı olsun bakalım 🫶🤲🏻
Esilamm 35+2 yim kanama nedeni ile gitmiştim şükür normale döndük eğer erkenden kendi gelmezse 10 u ile 17 arası bir tarih seç dedi doktorum