momofmychildren Tutkusule kese görünmedigi ve beta düşüşe geçtigi için de kimyasal gebelik olur muhtemelen yakın zamanda kanamanız olacak mutlaka doktorunuza danışın
2prensesannesiiii Tutkusule kimyasal bu kadar çıkıyor muydu ya Peki 2 katı artıyor muydu 1800 değere kadar çok tuhaf benim kimyasallarım 50 den sonra düşüşe geçiyordu 2 si de yavaş yavaş yükselirdi sonra düşüşe geçerdi geçmiş olsun allah tekrarlatmasın inşallah 🙏🏻