Rumeysahin Mutlugizemm bende de vardı idrar kültürü falan vermiştim enfeksiyon falan da çıkmadı oluyor sanırım kokulu yanma kaşıntı falan yoksa korkulacak birşey yok bol su içebilirsin geçiyor zamanla
gncglozclk Mutlugizemm doktoruna de canım benimde cok oluyordu alttan muane oldum kac sefer fitil felan kullandım sonra gecti sarı akıntı enfeksiyon oluyor genelde benim sarıdan yesıle dondu cok fazlaydı