Filiz_1907 ben ilk baştan beri kabin boy istiyodum memlekete giderken uçakta falan rahat olur içeri de alıyolar diye ama eşim asla ikna olmadı ve mecburen travel aldık daha kullanmadık bebiş doğmadıgı için bana bu da kullanışlı geliyo sadece pratik değil kabin boylar kadar hangisiyle rahat edecekseniz onu alın bence