Sevdarabia kesinlikle büyük al 5 aylık oğlum 1,5 bazı kıyafetlerdede 2 yaş giyiyor kalıbı çok küçük Ki oğlum standart kilosuda boyuda Şükür ama çok küçük kalıbı Civiliden öyle ikisinin onlinenındann yapıyorum ben…Oğlum yazın doğduğu için 1 takımını ben yaptırdım isimli 7,8 takımda hediye geldi 0.3 olarak alınmıştı Bende e bebekten ve civilden çıtçıtlı badiler aldım 6.9 aldım badilerini ilk 2 aylıkken düşün yani kalbı çok küçük